شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 14707
بازدید: 2898

 طرح پوش |معرفی سایت طرح پوش


 

سایت پوش:

اگر با یک نوجوان یا حتی یک کودک در رابطه با انواع شغل صحبت کنید و نظر او را در رابطه با شغل مورد علاقه‌اش جویا شوید، احتمال اینکه پاسخی که می‌شنوید، برنامه نویس شدن باشد بسیار زیاد است.

مسئله‌ای که بیان شد و مسائلی از این دست نشان می‌دهند که دانش عموم مردم در رابطه با فریلنسر برنامه نویسی، نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است

این شغل یکی از شغل‌های محبوب، به ویژه در میان جوانان و نوجوانان به شمار می‌آید.این محبوبیت دلایل گسترده‌ای دارد که،  یکی از  مهم‌ترین آنها را می‌توان نقش پر رنگ انواع برنامه و اپلیکیشن در زندگی انسان امروز دانست.

اهمیت این موضوع باعث شد تا ما در این مطلب، توضیحات مختصری در رابطه با برنامه نویسی و راه‌های کسب درآمد از طریق آن، خدمت شما ارائه دهیم. سایت پوش

اولین قدم برای برنامه نویس شدن

همانگونه که احتمالا برای شما هم قابل حدس است، اولین قدم برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ای و خلق اثار ماندگار، یادگیری و کسب مهارت در این زمینه می‌باشد.

پیش از شروع به یادگیری شما باید در رابطه با حوزه فعالیت خود تصمیم بگیرید و با شناخت مهارت‌های مورد نیاز برای آن در رابطه با یادگیری آنها اقدام کنید.

تحقیق و مشورت در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است و توصیه می‌کنم از آن غافل نشوید.

چگونه از طریق برنامه نویسی پول در بیاوریم؟

پس از کسب مهارت و دانش کافی نوبت به کار کردن و کسب درآمد می‌رسد.

شما به عنوان یک برنامه نویس می‌توانید به استخدام یک شرکت در بیایید و زندگی کارمندی را برگزینید و یا به عنوان یک فریلنسر مشغول به کار شده و به صورت مستقل و با دریافت انواع پروژه شروع به کار کنید.

هر کدام از این راه‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که بسته به علاقه و شرایط خود باید شیوه‌ی کاری خود را برگزینید.

از طرح پوش کمک بگیرین:

 

 

فروشگاه فایل لایه باز طرح پوش تحت مدیریت مجتبی ولی پور کارشناسی ارشد هوش مصنوعی – نرم افزار اداره می شود.

تیم توسعه سایت پوش با هدف ارائه مطالب گرافیکی و طراح های لایه باز در گرایش های مختلف از سال 1397 بصورت تئوری توسط جمعی از فارغ التحصیلان رشته های مهندسی پایه گذاری شد.

این تیم از سال 1397 طرح های گرافیکی مختلف را جمع آوری می کند و در قالب یک محصول تست شده و قابل اجرا همراه با توضیحات و نحوه اجرا، انتشار می دهد.

بدیهی است هدف از این کار، ابتدا بهره مندی علاقه مندان از این فایل ها بوده که به عنوان مواد اولیه یک تحقیق لازم و ضروری است و در ادامه ایجاد کسب و کار برای ارائه دهندگان محصول است.

امید است با عنایت الهی و کوشش اساتید و دانشجویان همراهمان بتوانیم قدم کوچکی در تولید محتوای علمی کشور داشته باشیم.


کانال تلگرام ما صفحه اینستاگرام ما